Андрићева приповетка „Прича
о кмету Симану“ била је тема угледног часа одржаног у четвртак, 24. новембра, у
свечаној сали школе. Часу су присуствовали наставници и ученици седмог разреда,
одељења VII5 и VII6.
Предмети у корелацији: историја, верска настава, теорија књижевности; практично се примењују и стечена знања из рачунарства и информатике и ликовне културе.
Пажња и мотивација ученика за организацију и извођење часа на тему "Прича о кмету Симану", И. Андрића, подстакнута је истраживачким задацима и захтевима преко којих су ученици били у могућности да искажу своје знање, креативност, сналажљивост и развијају тимски рад. Ученици који су стављени у средиште процеса учења, презентовали су садржаје и сазнања до којих су долазили тимским и истраживачким радом - ППТ презентација, видео и аудио записи, драматизација одабраног одломка, квиз, као метод за обнављање градива на занимљив начин. Овакав начин рада подстакао је активност, заинтересованост, пажњу, истраживачки дух, критичко и креативно мишљење. На часу су заступљена сва три нивоа интеракције: ученик – наставни садржај, ученик – наставник и ученик – ученик. Знање стечено на овај начин, кроз истраживачки и радионичарски рад, постаје трајно знање.
Предмети у корелацији: историја, верска настава, теорија књижевности; практично се примењују и стечена знања из рачунарства и информатике и ликовне културе.
Пажња и мотивација ученика за организацију и извођење часа на тему "Прича о кмету Симану", И. Андрића, подстакнута је истраживачким задацима и захтевима преко којих су ученици били у могућности да искажу своје знање, креативност, сналажљивост и развијају тимски рад. Ученици који су стављени у средиште процеса учења, презентовали су садржаје и сазнања до којих су долазили тимским и истраживачким радом - ППТ презентација, видео и аудио записи, драматизација одабраног одломка, квиз, као метод за обнављање градива на занимљив начин. Овакав начин рада подстакао је активност, заинтересованост, пажњу, истраживачки дух, критичко и креативно мишљење. На часу су заступљена сва три нивоа интеракције: ученик – наставни садржај, ученик – наставник и ученик – ученик. Знање стечено на овај начин, кроз истраживачки и радионичарски рад, постаје трајно знање.
Пано радили ученици VII5 |
Пано радили ученици VII5 |
Илустрација сцене из приповетке, аутор рада Огњен Николић VII5 |